De eerste stap - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Myriam Waart - WaarBenJij.nu De eerste stap - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Myriam Waart - WaarBenJij.nu

De eerste stap

Blijf op de hoogte en volg Myriam

02 November 2014 | Nederland, Schiphol

Daar zit ik dan, te wachten tot ik mag boarden en we opstijgen richting Hongkong. De lang verwachtte reis gaat nu dan eindelijk beginnen.

Iets meer dan een jaar geleden ben ik begonnen samen met Kiko om deze reis te plannen. Dat is dus een jaar lang voorpret. Een jaar lang uitkijken naar een geweldig avontuur.
Een tijd leek het maar niet dichterbij te komen maar toen Kiko weg ging, leken die 5 weken wel voorbij te vliegen!

Voor de mensen die het nog niet weten wat het plan is of toch nog even voor de leuk:

Ik vertrek om 12.25 naar Hongkong en kom daar morgen ochtend om 07.00 aan, dan ben ik daar 4 dagen. Op 6 november 23.55 vlieg ik naar Sydney en een dag later komt dan EINDELIJK Kiko ook. Dan gaan we samen twee maanden de oost kust van Australië onveilig maken met een camper, en dan ( ik wil er eigenlijk nog niet aan denken om dan zonder kiek te reizen) ga ik een tour doen over de eilanden van nieuw zeeland. Op 4 februari is het avontuur ten einde en vlieg ik in een stuk dan weer terug naar Nederland.

Ik zal aan iedereen denken tijdens mijn reis, ga jullie ook missen maar ga ook heel veel plezier hebben en leuke dingen doen.

Liefs en groetjes Myriam

  • 02 November 2014 - 20:05

    Mam:

    lieverdje, wat een leuk 1e verslag, ik ben helemaal verrast. Hoop dat je een goede vlucht hebt en veilig op de grond van Hong Kong aankomt. ik stuur je ook nog een aparte mail. xxx groeten ook van Sas en Mario en Hetty en Agnes en Jan..

  • 03 November 2014 - 13:28

    Margot:

    Hey stoere Myriam,
    Nu ben je in Honkong! Even een cultuurshock denk ik, maar het gaat beginnen: " jouw avontuur"!!! Ga eerst even uitrusten en dan op verkenningstocht door deze stad. Liefs Margot

  • 03 November 2014 - 20:00

    Gerard:

    Hi Myrian,

    Spannend he!!
    Ik heb je vlucht gisteren helemaal gevolgd via de airline-tracer. Wat me enorm verbaasde is dat jullie via Polen en Rusland over Oekraïne vlogen en gelukkig zonder enige vertraging keurig op tijd in Hong Kong aankwamen. Nu 5 dagen flink aan je engels werken, en dan de stap naar her Beloofde Land :).

    Ik wens je een heel fijn verblijf in Hong Kong en kijk al uit naar je volgende verslag.

    Wat een luxe trouwens voor het thuisfront. Vanaf volgende week 2 correspondenten uit Australië.

    groetjes,

    Gerard Herts

  • 03 November 2014 - 20:01

    Gerard:

    Wel even in je profiel aangeven dat je in Hong Kong zit. Het nederlandse vlaggetje staat er nog :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Myriam

Actief sinds 02 Nov. 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 3063

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 04 Februari 2015

Het down under avontuur

Landen bezocht: